این سوپ لذیذ و خوشمزه از انواع سبزیجات تازه مانند کرفس، هویج، قارچ و پیازچه درست می شود، که خاصیت چربی سوز دارند. این سوپ رژیمی به دلیل کالری کمی که دارد، قدرت سوخت و ساز بدن را بالا برده و می تواند به راحتی چربی های مضر بدن را از بین برده، باعث کاهش وزن شود. طرز تهیه سوپی رژیمی و چربی سوز با انواع سبزیجات و مرغ  که بسیار مقوی می باشد، برایتان آموزش داده شده است که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد .[divider]


 	طرز تهیه سوپی رژیمی مواد لازم : سینه مرغ : 1 عدد
کرفس تازه : 1 لیوان
قارچ تازه : 1 لیوان
هویج تازه : 5 عدد
پیازچه : 3 عدد
فلفل سبز : 1 عدد
جو پرک : 1/2 لیوان
روغن زیتون : 3 قاشق غذاخوری
جعفری تازه خرد شده : نصف لیوان
نمک و فلفل : به مقدار لازم
آب : 5 لیوان

طرز تهیه سوپی رژیمی با انواع سبزیجات و مرغ :

- سینه مرغ را پخته، بعد از خنک شدن آن را خرد می کنیم .
- آب را داخل قابلمه ریخته روی حرارت گاز می گذاریم تا بجوش آید.
- روغن زیتون را در تابه ریخته و روی حرارت قرار می دهیم، سپس کرفس، هویج، قارچ، فلفل سبز و پیازچه های خرد شده را به روغن اضافه کرده و کمی حرارت می دهیم تا نرم شوند، و بو و طعم خامی آنها گرفته شود.
- جو پرک، جعفری، نمک، فلفل و سینه مرغ خرد شده را به آب در حال جوش اضافه کرده وحرارت را ملایم می کنیم، و اجازه می دهیم مواد پخته شده و سوپ قوام بیاید.
- سوپ آماده شده را داخل ظرف مورد نظر ریخته و با جعفری تازه تزئین می کنیم.

نکته :
- از کلم بروکلی و اسفناج، در تهیه این سوپ رژیمی نیز می توان استفاده کرد.
-  سبزیجات داخل سوپ به اندازه ای باید پخته شوند که بافت خودشان را از دست نداده و له نشوند.

منبع : نون و آب