کاهش وزن:

محققان هر روز به دنبال غذاهایی هستند که می تواند چربی ها را بسوزاند.معتقدند که محصولات لبنیاتی در سوزاندن چربی ها بسیار موثر عمل می کنند. و بهترین رژیم غذایی که موثر در سوزاندن چربی است با استفاده از بالا بردن پروتئین میسر می شود.

بنابراین ایده ساده ایست. ما باید به دنبال یک رژیم ساده و متعادل و ترفند های ساده برای از دست دادن وزن در حین غذا باشیم. شما باید برنامه روزانه ورزشی خود را دنبال کنید اما این نکته ها باعث می شوند شما راحت تر و سریعتر وزن خود را کم کنید.

غذاهای موثر در سوزاندن چربی آنهایی هستند کالری بیشتری را می سوزانند و با چربی های ذخیره شده در بدن مبارزه می کنند.

  •  گوشت بدون چربی ، ماهی،حبوبات و آجیل ها، محصولات لبنی کم چرب، میوه و سبزیجات را در لیست غذاهای خود جای دهید.
  •   از چربی های سالم مثل آووکادو،روغن زیتون، کره بادام زمینی استفاده کنید.
  •  آجیل ها به افزایش انرژی بدن شما و سوزاندن چربی ها کمک می کند.
  •  فلفل ها مانند فلفل هندی بسیار موثر در سوزاند جربی ها هستند.خاصیت های موجود در فلفل به افزایش متابولیسم بدن شما کم می کند. و باعث می شود 20 دقیقه بدن از غذا خوردن چربی و کالری های اضافی را بسوزانید.
  •   نوشیدن بسیار آب
  •  بعضی دیگر از مواد غذایی گه به سوزاندن چربی کمک می کنند عبارتند از : مارچوبه ، ریشه چغندر، کلم بروکلی، کلم ، هویج ، فلفل قرمز، لوبیا، سویا، سیب زمینی شیرین، ذغال اخته و هندوانه است.
  •   مصرف پروتئین ، مرغ بدون پوست،سفیده تخم مرغ،آجیل، لوبیا و گوشت و ماهی را هرگز فراموش نکنید.