رژیم مناسب لاغری به سبک ژاپنی ها

کارشناسان توصیه می‌کنند، افراد به جای داشتن رژیم‌های غذایی مدیترانه‌‌ای از رژیم ژاپنی برای تناسب اندام استفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، غذاهای ژاپنی حاوی انواع مواد غذایی سالم هستند که می‌تواند باعث افزایش سلامت و طول عمر در افراد شود.

  پژوهشگران مفید بودن خوراکی‌های ژاپنی را با توجه به طول عمر افراد در این کشور و همینطور نرخ پایین ابتلای اهالی این کشور به بیماری‌هایی مانند بیمارهای قلبی و انواع سرطان می‌دانند.

کارشناسان توصیه می‌کنند، افراد به جای داشتن رژیم‌های غذایی مدیترانه‌‌ای از رژیم ژاپنی برای تناسب اندام استفاده کنند.رژیم مناسب لاغری به سبک ژاپنی ها

  از جمله مشهورترین مواد غذایی در رژیم غذایی ژاپنی چای سبز، سالاد جلبک دریایی، مصرف سویا، مصرف سبزیجات ترش و همینطور خوردن غذاهایی پخته و بدون روغن است.

علاوه بر رژیم غذایی، پیاده‌روی هر روزه به میزان 30 دقیقه از جمله عادات ژاپنی‌ها است که سبب ارتقای طول عمر آنهاست به  100 سال رسیده است.